Merchant Portal
Jos sinulla on verkkokauppa, on aina olemassa vaara, että kaupassasi tehdään vääriä tilauksia ja muita petoksia. Täältä löydät vinkkejä siihen, mitä voit tehdä minimoidaksesi riskin ja pitääksesi verkkokauppasi mahdollisimman turvallisena.
Tärkein suoja verkkopetoksia vastaan on tietoturvaprotokolla, kuten 3DSecure, mutta vaikka sellainen on käytössä, huijarit voivat löytää tapoja ohittaa se. Siksi sinun on myös itse oltava valppaana ja käytettävä maksuratkaisusi tarjoamaa varoitusjärjestelmää. Nämä järjestelmät mahdollistavat automaattisen, yrityksellesi mukautetun valvonnan.
Kiinnitä erityistä huomiota, jos
Jos epäilet, että verkkokaupastasi tehdään petollisia tilauksia, sinun on ensin
Jos olet edelleen epävarma, sinun on tehtävä ylimääräinen tarkistus ennen tilauksen vahvistamista. Jos maksuvaihteesi on Swedbank Pay, ota yhteyttä meihin ja anna seuraavat tiedot:
Jos tarkistuksen jälkeen arvioit tilauksen petolliseksi, älä toimita. Jos korttiosto on jo suoritettu, ostosummalle on tehtävä palautus. Muista, että palautus tehdään aina samalle kortille, jolla alkuperäinen ostos tehtiin.
Jos tarvitset apua riskinvähennykseen tai sinulla on siitä kysyttävää, ota yhteyttä tukeemme.
Mitä voit tehdä ehkäistäksesi petoksia myymälässäsi? Olemme laatineet yhteenvedon siitä, mitä kannattaa huomioida riskin minimoimiseksi.
Katso, miten PCI vaikuttaa yritykseesi ja mitä sinun on tehtävä todistaaksesi, että yrityksesi täyttää tietoturvastandardin.
Jo sinulla on verkkokauppa, 3DSecure on yksi tärkeimmistä työkaluista turvallisuuden lisäämiseksi.